LEVEL 3 je minulostí…

LEVEL 3 – KLÁŠTEREC NAD ORLICÍ

 

Všechno začalo v sobotu okolo 16h, kdy do areálu tratě začali najíždět piloti a rovnali se v depu. Tack walk nám začal okolo 17h a trval zhruba hodinu. To nejdůležitější jsme si řekli.

 

Okolo 18h jsme začali výklad o přípravě motocyklu. Hádali 18 bodů, jak připravit stroj a dařilo se jim. V průběhu výkladu trenéra se podávala večeře – čerstvá bageta, hermelín a steak, k tomu kozí roh a omáčky dle chuti … mňam!!! Na začátku výkladu se k nám připojil trenér Míša Votroubek, který přijel rovnou ze závodů v Opatově. Tam se mu dařilo dobře, zajel druhé místo v licencích .. a za prvním Mandysem byl jen kousek 🙂

 

Neděle měla jasný průběh. Přijel třetí trenér Pepa Mňuk… a makalo se!!! Začali jsme v 7:30 krátkým výběhem, který jsme v 7:50 zakončili rozcvičkou. Do 9:00 se pak nastavovaly podvozky — uff to bylo motorek (i chyb v nastavení). Původně ale bylo v plánu být v 9:00 na trati… no, dostali jsme se tam v 9:10 a byl to zázrak.. S trenéry jsme tak místo snídaně nastavily asi 18 motocyklů 😀

 

První trénink byl poznávací, ale i přesto si Zdeněk Havel špatně šlápnul a ze zlomeninou skončil v péči lékařů. Dnes už je sešroubovaný a věříme v brzké uzdravení a rychlý comeback. Říkal, že jeho noha vypadá jako robocop 🙂 Každopádně sešroubovaná zlomenina se hojí rychle, tak Ti Zdeňku držíme palce a přejeme, ať jde vše hladce a bez bolesti!

 

Dále jsme cca v 10:20 zahájili úseky. Tři trenéři, tři skupiny, tři sektory. Šlo to na výbornou. Na dráze jsme byli velmi poctiví a v daném úseku předali, co šlo. Dopolední blok trval do 12:00 (Míša skončil ve 12:00 řádně, Erik v 12:04 – téměř v termínu, za to Pepa a jeho dětská skupina byla k nezastavení.. ve 12:12 teprve končili a všichni chtěli jezdit dál 😀 Což víme, že bez kompenzace nelze!

 

Kompenzovali jsme obědem a odpočinkem. V 13:30 následovala druhá část úseků. Posun šel po směru hodinových ručiček. Pepa z jedničky na sektor 2, Erik ze dvojky na trojku a Míša ze trojky na sektor 1. Piloti i trenéři byli spokojení.

 

Po druhé etapě sektorů jsme šli do Akce s velkým A… Start a rychlé kolo (vymyslel trenér Erik). Za startovacím roštem se seskupil zásobník pilotů. Startovali jsme co 30-40s a to celou hodinu! Takže se u toho zapotili i trenéři. Piloti se mohli na start řadit, jak chtěli a kolikrát chtěli. Když jezdec najel, byl také odstartován…. Piloti začali opatrně – po dvou jezdcích. Pak po třech pak i po pěti atd. Síly docházely a posledních 8 minut už nebylo ani skoro koho startovat. Mise splněna. Vyhlásili jsme poslední dva starty a hurá kompenzovat do depa!!! Zde musím vyzdvihnout Pilota Terku Brejrovou. Zpočátku to vypadalo, že se nám skoro nerozjede (kluci Macani podobně) — a po hodině startů a rychlých kol… No věřte nebo ne, ale byli ready na stůj první start do opravdového závodu!!!

 

Po další pauze a vypití dalšího hektolitru připraveného ionťáku sami chtěli pokračovat…. děti byly nejvíc… „Trenére a kdy už pojedeme?“ 😀 Úplně zapomněli na to, že ráno běhaly, cvičily a najely už 2,5 mth v sedle 😀 Divoši!!!

 

Ano, jeli jsme! Výklad o vytrvalosti nám zabral cca 15 minut a šlo se na praxi. Úkol zněl jasně… vydržet 20 minut jet a u toho rozložit síly. Trenér Míša nás seřadil na startu a místo plánovaného vypouštění jednoho po druhém nám dal hromadný start. Trenér Erik jel také, a to v rámci přípravy na MS v supermotu. 15 pak 5 a start… Ty bláho super… Piloti se nám zařadili dle výkonnosti a zase makali. Do cíle nám to většina dojela, což byl úspěch. Trenér Erik se musel poklonit před svěřencem Jindou Luxem, který je zde místní… Erika v polovině jízdy udolal a tím to nandal všem. Gratulujeme!! Super výkon.. Náš Patrik Šponar si také nevedl špatně, motal se tam na pódiovém umístění. Pak ale upadl a díru na první místo už nedokázal napravit.

 

Každopádně všichni přežili, úspěšně dojeli. Hurá!!! Rozloučili jsem se a ukončili naši akci… Kdo ještě chtěl, mohl na trať (30 minut volná dráha). To už jezdil náš trenér Erik sám, neboť ostatní měli najeto asi 3 mth a byli rádi, že to mohou už konečně naložit.

 

Závěrem moc děkujeme za milé SMSky a další zprávy pro realizační team. Jste boží a POJEDEME LEVEL 4!! Už brzy!! Obrovské díky Kátě za jídlo a administrativu, mamce Ireně Provazníkové, která nám pomáhala s večeří. Dále Kamče za fotky a samozřejmě Pepovi, Michalovi a Erikovi za super trenérské výkony.

 

Po závěrečném jednání realizačního teamu bych jen zmínil několik bezpečnostních řádů (ponaučení i pro příště):

 

a) Kdo spadne v plním tréninku, platí flašku rumu!!! (MOTORIDERS sezóna 2022 – převzato a funguje) … pak nepadají … ha, ha
b) Více dbát na dodržení domluveného harmonogramu, a to jak ze strany trenérů tak i ze strany pilotů
c) Neoprávněný vjezd na dráhu (v pauze) může způsobit i třeba střet s bagrem!! Myslete na to!!
d) Než vzdáte daný úkon na dráze… poproste trenéra o radu – případně o pomoc – je tam pro Vás!!

 

Děkuji Všem jménem celého realizačního teamu a těším se na další AKCI!!!

 

Text: Erik Provazník (jako trenér Ty Wolle nééé!)

 

Další REPORTY

Sám tomu nemohl uvěřit

Erik Provazník vyrazil do Polska, kde se pořádal další závod mistroství světa v Supermotu. Tentokrát byl na motorce jako doma a podařil se mu zajet opravdu neuvěřitelný výsledek, i když pak… Přečti si článek a dozvíš se o tom víc.

Přečtěte si více >