Letos končíme, ale příští rok pokračujeme

Dolní Heřmanice LEVEL 7

 

Nájezd svěřenců na trať byl možný už od 14ti hodin v pátek. Jezdci jeden po druhém přijížděli a depo se postupně plnilo. Na pátou večer byl naplánovaný track-walk, takže kdo ho stihl, mohl se spolu s trenéry seznámit s tím, do čeho druhý den vlastně jdou. Jistým lákadlem přijet už den předem byla nepochybně také večeře v podobě takového soukromého street foodu. Na jezdce a jejich doprovod zde v místním stánku čekala parta „Imigrant pub“ s jejich nabušenými burgery. Všichni jsme si tedy nacpali pupky a mohli jít pomalu na kutě zregenerovat a odpočinout si na následující den.

 

Rána se zmocnila brzká rozcvička, kterou nám ale lehce znepříjemňovalo drobné mrholení. Nikoho to snad neodradilo a necelý kiláček do kopce a zpátky snad všechny řádně probudil. Následně jsme se protáhli, rozhýbali boky a mohlo se jít na snídani, kterou zajistil realizační tým. Všichni se potom převlékli, nasadili výstroj a před devátou ranní už se depo rozeznělo vrčícími stroji.

 

Jako první do tréninku nastoupila skupina A+B, která si tak mohla ten den premiérově vyzkoušet pneumatikami do té doby nedotknutou „dálnici“. Po nich na trať vyrazila grupa C+D, a tak se všichni seznámili s terénem. Po seznamováku ihned navazovaly kvalifikační jízdy (opět rozdělené na sk. A+B, C+D), které měly rozhodnout, kam kdo bude po zbytek soustředění patřit – tedy náš tzv. „regrouping“ 🙂 V tu chvíli už začala mračna ustupovat a ukázalo se dokonce i sluníčko. Kvalda určila 8 nejrychlejších střelců, kteří poté nastoupili do RACE CHRONO, kdy měl každý z nich trať jenom pro sebe a úkolem bylo předvést svůj nejrychlejší čas na jedno kolo.

 

Po této disciplíně se trať otevřela pro všechny a kdo chtěl, mohl si ještě před obědem volně zajezdit. Polední menu zajišťovali opět kluci z „Imigrant pub“, o jídlo bylo tedy postaráno. To už se ale depo ocitlo pod rouškou lehce napjaté atmosféry. Na svěřence totiž čekaly vypsané závodní jízdy s ostrým startem. Jako první na startovní rošt najížděla skupina C+D. Ti si na trati museli odbýt 15 minut + 1 kolo závodního tempa. Po nich nastoupila skupina A+B, která závodila 20 min + 1 kolo. Všichni dojeli do cíle naštěstí ve zdraví a pravděpodobně i pořádně utahaní.

 

Na únavu se ale nikdo nikoho neptal a o necelou hodinu později přišla druhá závodní rozjížďka. Tentokrát se jí ale účastnili všichni svěřenci dohromady. Další změnou byla i samotná délka jízdy, jež byla prodloužena na 22 min + 2 kola, kdy si měli jezdci otestovat svoji vytrvalost na už celkem rozbité trati. Start byl ostrý a na čele se nepochybně usadili přední piloti ze skupiny A+B. Nevím, jak ostatním, ale mně a i pár dalším se tahle rozjížďka zdála víc v pohodě než ta první… Tak snad si s tím časem naši trenéři moc nepohrávali 🙂

 

Posléze jsme se všichni sešli na celkovém vyhlášení, kde byli obdarováni ti nejlepší a nejrychlejší napříč všechny svěřence. A kdo toho za celý den ještě neměl plné zuby, brejle nebo kecky, mohl vyrazit a pokrosit si ještě v OPEN PITLINE. Pak už se ale všichni uchýlili ke svým autům, zabalili saky paky, a doufáme že spokojení, vyrazili zpátky ke svým domovům.

 

Poděkování patří celému týmu v Dolních Heřmanicích v čele s Vojtou Stodolou za perfektně nachystanou trať. Jedno velké díky si zaslouží i Erik Provazník, Michal Votroubek a Roman Mňuk, kteří celý den dohlíželi na svěřence. Děkujeme také časomíře (Časoměřič.cz) za záznam časů po celou dobu akce. A děkujeme samozřejmě i všem zúčastněným jezdcům, byl to parádní den plný motorek a adrenalinu… A to my máme sakra rádi! 🙂 Za tým REGION RACING,

 

Vendula Štěpánková

 

 

 

Další REPORTY

Ten kluk vydrží všechno

Letošní sezóna si s našimi jezdci doslova pohrává a tahle smůla se nevyhnula ani Luboši Černému. Luban je ale „nezlomnej mlaďas“ a vydrží hodně. Co se mu na Jiromoto cupu v Kostelci stalo? Dozvíš se v článku.

Přečtěte si více >

Je to prostě ďábel

I přes stále zraněné stehno neodmítl Luboš Krušina kamaráda a vydal se s ním na Cross country dvojic do Bystrého. Co na obtížné podmínky říkala jeho noha? Přečti si o tom v článku.

Přečtěte si více >

Krušina na asfaltu?

Tak trochu netradičně nechal Luboš Krušina krosku doma a vytáhl svojí cestovní mašinu, se kterou vyrazil na Letohradský hobby sprint. Jak se mu dařilo mimo hlínu? Dočteš se v článku.

Přečtěte si více >